Adidas i Yohji Yamamoto predstavili novu kolekciju savršenu za urbane ulice
Adidas i Yohji Yamamoto-ov Y-3 Atelier se vraćaju sa svojom drugom kolekcijom, nadograđujući svoju ,,usmerenu na zanat” ponudu sa monohromatskim, kodom pomešanim GORE-TEX® asortimanom.
Yohji Yamamoto je poznat po revolucionarnom pristupu japanskom modnom dizajnu. Njegov rad je prepoznatljiv po kombinovanju klasičnih japanskih elemenata sa savremenim, avangardnim dizajnom. Yamamoto je poznat po tome što koristi tamne boje, nekonvencionalne krojeve i eksperimentiše sa teksturama i proporcijama. Njegove kolekcije često istražuju teme poput identiteta, pokreta i suštine elegancije. Yamamotoova estetika naglašava slobodu i individualnost, što je doprinelo njegovom statusu u svetu mode. A kada na sve to spoji snage sa adidasom to stvarno uvek izgleda savrešeno.



Predstavljena kao ,,najkristalnija realizacija Y-3 vizije”, Y-3 Atelier linija odeće i obuće reinterpretira Yamamotove komade sa GORE-TEX® materijalima koji su potpuno neprobojni i vodootporni. Druga kolekcija sadrži niz skrojenih komada koji spajaju sportsku odeću sa avangardom, uključujući potpuno crne prsluke, mantile,, jakne, bluze i sakoe. Svaki od navedenih komada opremljen je produženim šavovima, džepovima sa preklopom i reflektujućim logotipima.
Prikazana u kampanji, snimljenoj od strane Thuea Nørgaarda, najnoviji izgledi Y-3 Atelier-a daje značaj dinamičnim komadima, komandujući svojim nosiocima da na život gledaju kaon a avanturu.
Važno je napomenuti da su adidas i Yamamoto pokrenuli povišeni in-line sektor u martu prošle godine, slaveći jubilarnih 20 godina saradnje. Prvi deo pod-brenda sadržao je mnoštvo ,,Monozukuri” kreacija, uključujući asimetrične maxi haljine i kul mantile, koji su klimatizovali adidasov potpisni dizajnerski jezik dok su istakli kompleksan proces proizvodnje same kolekcije.
Druga kolekcija Y-3 Atelier-a se lansirana 15. marta putem odabranih Yohji Yamamoto i Yohji Yamamoto POUR HOMME prodavnica, kao i putem web stranica.



Ostavite odgovor