OPŠTI USLOVI PRODAJE PUTEM INTERNET PRODAVNICE

(u daljem tekstu „Ugovor“ ili „Opšti uslovi“)

Ovi Opšti uslovi prodaje putem internet prodavnice važe za prodaju proizvoda iz prodajnog asortimana HOUSE OF 3 MEDIA (u daljem tekstu: „Trgovac“ ili „Prodavac“) putem internet prodavnice Prodavca koja se nalazi na internet stranici www.ho3.rs  (u daljem tekstu: „Internet prodavnica“ ili „Online prodavnica“).

Član 1.

Podaci o trgovcu

Trgovinu putem internet stranice www.ho3.rs obavlja „HOUSE OF 3 MEDIA” koja označava privredno društvo HOUSE OF 3 MEDIA D.O.O. BEOGRAD – NOVI BEOGRAD, Matični broj: 21492124 , PIB: 111502330, sa sedištem na adresi Jurija Gagarina br. 209, 11070 Beograd (Novi Beograd);

kontakt telefon 0613973894 kontakt e-mail: (welcome@ho3.rs) -mejl firme, sales@ho3.rs –  mejl za prodaju, www.ho3.rs – internet sajt

Trgovina iz člana 1. predstavlja trgovinu na daljinu u skladu sa zakonom.

Član 2.

Predmet Opštih uslova  

Ovim Opštim uslovima bliže se određuju uslovi kupovine proizvoda i usluge (u daljem tekstu „Proizvodi“) od strane kupaca korišćenjem Internet prodavnice. U smislu ovih Opštih uslova, kupac je punoletno fizičko lice koje kupuje Proizvode putem Internet Prodavnice (u daljem tekstu „Kupac“).

Pre izvršene kupovine putem Internet prodavnice, Kupac izjavljuje da je pročitao i razumeo sve odredbe ovih Opštih usluga, te da iste u potpunosti prihvata.

Opšti uslovi su dostupni Kupcu u svakom momentu na internet stranici www.ho3.rs ugovori koje Kupci zaključuju sa Prodavcem na osnovu prodaje Proizvoda preko Internet prodavnice po osnovu ovih Opštih uslova mogu se zaključiti samo na srpskom jeziku.

Član 2.
Postupak kupovine
Kupovina proizvoda koji se prodaju putem sajta www.ho3.rs se može izvršiti kao brza kupovina. Slanjem porudžbine Kupac prihvata ove Opšte uslove.

Poručivanje Proizvoda putem Internet prodavnice mogu vršiti samo punoletna fizička lica. Ovi Opšti uslovi su sačinjeni u skladu sa propisima Republike Srbije.

Slanjem porudžbenice Kupac potvrđuje da je na jasan i razumljiv način pre kupovine i zaključenja ugovora obavešten od strane Prodavca o:

  • osnovnim obeležjima proizvoda;
  • adresi i drugim podacima koji su od značaja za utvrđivanje identiteta Prodavca;
  • prodajnoj ceni ili načinu na koji će se prodajna cena obračunati ako se zbog prirode proizvoda prodajna cena ne može utvrditi, kao i o svim dodatnim i drugim troškovima koji se stavljaju na teret Kupca;
  • načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, kao i načinu na koji se postupa po pritužbama Kupca;
  • postojanju prava Kupca, potrošača u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, na jednostrani raskid ugovora (odustanak od ugovora) pod uslovima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača, ukoliko su takvi uslovi ispunjeni;
  • podršci koju Prodavac pruža Kupcu posle prodaje, i eventualnim ugovornim garancijama (ukoliko Kupac ima pravo na istu);
  • vremenu na koje je ugovor zaključen ako je zaključen na određeno vreme, a ako je zaključen na neodređeno vreme o uslovima za raskid ugovora;
  • da eventualni spor između njega i Prodavca može biti rešen vansudskim putem, samostalno dogovorom Ugovornih strana, odnosno ukoliko strane sporazumno dogovore angažovanje jednog ili više medijatora ili arbitara, radi rešenja spora;
  • da može da prepozna, pristupi, uskladišti i reprodukuje tekst ovih Opštih uslova, kao i podatke u vezi zaključenog ugovora;
  • da ima mogućnost da uoči i ispravi greške u unosu podataka pre nego što pošalje Porudžbenicu;
  • da su sva dokumenta dostupna na srpskom jeziku;
  • da su Opšti uslovi koje je Kupac pročitao i saglasio se sa istim pre zaključenja ugovora, sastavni deo ugovora između Prodavca i Kupca, a sa kojima je Kupac saglasan što potvrđuje slanjem Porudžbenice.

Nakon slanja porudžbenice, Kupcu će biti potvrđen prijem porudžbenice koja sadrži prihvat ponude Kupca za zaključenje ugovora.

Porudžbenica povodom Proizvoda koju Prodavac primi od Kupaca putem Internet prodavnice, je obavezujuća za Kupca. Slanjem porudžbenice od strane Kupca Prodavcu putem Internet prodavnice, i njem prihvatanjem od strane Prodavca smatra se da je zaključen kupoprodajni ugovor za poručene Proizvode, i to između Prodavca i Kupca na koji se primenjuju ovi Opšti uslovi. U tom smislu, prihvaćena porudžbina za Proizvode zajedno sa ovim Opštim uslovima, predstavlja ugovor između Prodavca i Kupca za kupovinu predmetnih proizvoda.

Takođe, slanjem porudžbenice od strane Kupca, Kupac prihvata obavezu plaćanja Proizvoda.

Pri poručivanju Proizvoda putem Internet prodavnice, Kupac je obavešten i saglasan da može doći do razlike u izgledu konkretnog Proizvoda koji se naručuju prikazanih na računaru i mobilnom telefonu Kupca i stvarnog izgleda Proizvoda (usled reprodukovanja izgleda Proizvoda putem fotografije, grafike i slično).

Prodavac zadržava pravo pozivanja Kupca radi provere podataka iz porudžbenice. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti Prodavac zadržava pravo otkazivanja porudžbenice o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila ili telefona koji je naveo prilikom pripreme porudžbenice.

U slučaju da Kupac ima nedoumica u vezi naručivanja Proizvoda putem Internet prodavnice, može se obratiti Prodavcu za dodatne informacije putem gore navedenih kontakt podataka.

Član 3.
Brza kupovina
Kupac može obaviti brzu kupovinu stavljanjem izabranih proizvoda u korpu, unosom podataka koji su neophodni i koji se koriste samo za potrebe dostave porudžbine (ime, prezime, adresa, kontakt telefon, kontakt e-mail), izborom načina plaćanja i potvrdom porudžbine.

Član 4.
Način plaćanja
Plaćanje porudžbine izvršene putem sajta www.ho3.rs, odnosno putem Internet prodavnice je moguće izvršiti platnim karticama, kao i pouzećem. Račun će kupcu biti dostavljen elektronskim putem na e-mail i / ili u papirnom obliku.

Kod plaćanja pouzećem Kupac će cenu naručenih Proizvoda platiti gotovinom neposredno prilikom isporuke.

Poručene Proizvode Kupac može platiti korišćenjem platnih kartica, a isključivo preko ovlašćene platne institucije sa kojom Prodavac sarađuje. Prilikom poručivanja Proizvoda iz Internet prodavnice, Kupac se upućuje automatski na zaštićenu internet stranicu ovlašćene platne institucije na kojoj se plaćanje vrši unošenjem podataka sa platne kartice u za to predviđena polja. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje ovlašćena platna institucija, odnosno procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Prilikom poručivanja za jednu porudžbinu moguće je koristiti samo jedan način plaćanja, odnosno nije moguće kombinovati više predviđenih načina plaćanja.

Član 5.
Dostava
Nakon slanja porudžbine od strane Kupca počinje status obrade porudžbine. Tokom obrade na mail adresu kupca biće poslato obaveštenje o uspešnoj kupovini. U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili problema vezanih za porudžbinu, Prodavac će kontaktirati Kupca bez odlaganja. Od trenutka potvrde porudžbine rok isporuke je 3-5 radnih dana, za Proizvode koje Prodavac ima na stanju. Dostava robe koja je poručena putem Internet prodavnice putem sajta www.ho3.rs vrši se putem kurirske službe i to isključivo na teritoriji Republike Srbije. Kurirska služba koja vrši isporuku na teritoriji Srbije je PostExpress. Kurirska služba dostavlja pošiljku na adresu koju je Kupac naznačio u porudžbini u periodu od 3-5 radnih dana. Troškovi dostave na teritoriji Republike Srbije iznose 500 din sa uračunatim PDV-om i padaju na teret Kupca, osim ukoliko je tokom procesa naručivanja ili u potvrdi porudžbine naznačeno drugačije. Za kupovinu preko 2500 din, troškovi dostave na teritoriji Republike Srbije su besplatni.

U slučaju da se dogodi više istovremenih porudžbina čime se isprazni stanje robe na lageru Prodavca, prioritet će imati oni Kupci kojima je ranije potvrđena kupovina, a Prodavac će ostale Kupce koji su kasnije realizovali porudžbinu bez odlaganja obavestiti da robe više nema na lageru i ponuditi drugu robu. U slučaju da Isporuka robe nije moguća krivicom Kupca, Prodavac ima pravo da Kupcu naplati realne troškove prilikom ponovljene isporuke robe (primera radi, troškove ležarine u magacinu Prodavca, isporuke na adresu Kupca, kurirske isporuke). Kao dokaz da je Isporuka neuspešna, Prodavcu će služiti zapisnik u kome će se navesti dan i čas kada je isporuka trebala da bude izvršena i konstataciju zašto nije izvršena. Smatra se da isporuka nije realizovana krivicom Kupca ukoliko je pokušana najmanje dva puta od strane kurirske službe.

Prilikom isporuke robe Prodavac je u obavezi da Kupcu dostavi odgovarajući račun i prateću dokumentaciju uz kupljene Proizvode. Kupac je u obavezi da potvrdi prijem Proizvoda potpisivanjem relevantnog dokumenta koji prati isporuku Proizvoda. U slučaju da se radi o nematerijalnim dobrima ili uslugama koje se isporučuju elektronskim putem, dokaz može biti u formi elektronskih poruka i logova sa servera (npr. originalna poruka i log sa mail servera Prodavca ukoliko je usluga realizovana putem e-mail kanala, odnosno log sa web servera u slučaju da se usluga ili proizvod preuzimaju download-om sa sajta Prodavca).

Kupac je odgovoran za odlaganje ambalaže, u skladu sa zakonom, u kojoj je bio upakovan kupljeni Proizvod. Kupac je odgovoran i na sebe preuzima obavezu da ambalažu odloži u posude za odlaganje ambalažnog otpada koje su označene od strane komunalnih preduzeća za odlaganje papira, odnosno druge vrste ambalaže.

 

Član 6.
Cene
Sve cene koje su iskazane na sajtu Internet prodavnice www.ho3.rs su izražene u dinarima i u njih je uračunat PDV. Za sve porudžbine uzimaju se važeće cene u trenutku potvrde porudžbine. Trgovac zadržava pravo da trenutne cene može promeniti u svakom trenutku sve do trenutka potvrda porudžbine. Troškovi dostave nisu uključeni u cenu, a troškovi dostave se obračunavaju i biće naplaćeni Kupcu u skladu sa prethodnim članom 5. ovih Opštih uslova.

Član 7.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Član 8.
Izjava o PDV-u
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova

Član 9.
Saobraznost robe i reklamacije
Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije saobrazna ugovoru Kupac (pod uslovom da se radi o Kupcu koji je potrošač u smislu odredba Zakona o zaštiti potrošača) ima pravo na reklamaciju iste u smislu odredaba Zakona o zaštiti potrošača. Prijava reklamacije se može izvršiti elektronskim putem slanjem reklamacije na e-mail sales@ho3.rs, telefonom za reklamacije 0613973894.

Prodavac je odgovoran za eventualnu nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Kupca (pod uslovom da se radi o Kupcu koji je potrošač u smislu odredaba Zakona o zaštiti potrošača), odnosno od dana izvršene isporuke Proizvoda.

Prodavac će nesaobraznost Proizvoda otkloniti popravkom bez plaćanja naknade ili će izvršiti zamenu nesaobrazne robe.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće niti popravkom niti zamenom Proizvoda,  Kupac može da zahteva umanjenje ugovorene cene ili da izjavi da raskida ugovor o prodaji, pri čemu se Kupcu vraća celokupno uplaćeni iznos cene.

U slučaju vraćanja Proizvoda i povraćaja sredstava Kupcu, delimično ili u celosti, Prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo na način kako je izvršeno plaćanje. U slučaju povraćaja kupoprodajne cene Kupcu, Prodavac neće imati pravo na povraćaj iznosa koje je eventualno platio za usluge ovlašećene platne institucije i kurirske službe.

Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.

Prodavac je dužan da Kupcu bez odlaganja potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je njegova reklamacija zavedena (izdavanjem pisane potvrde ili potvrde elektronskim putem). Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju Kupca mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. U slučaju odbijanja reklamacije Prodavac je dužan da pored obrazloženja za neprihvatanje reklamacije, Kupca obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Kupac primi odgovor Prodavca iz prethodnog stava ovog člana i počinje da teče iznova kada Prodavac primi izjašnjenje Kupca. Kupac je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora Prodavca. Ukoliko se Kupac u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom Prodavca iz prethodnog stava ovog člana.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Kupac ima pravo na otklanjanje nesaobraznosti na Proizvodima isključivo uz odgovarajući račun, koji je dužan da priloži na uvid prilikom reklamacije ili uz dostavljanje drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i slično).

Oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda Kupac je dužan da odmah prijavi kuriru koji isporuči robu, kao i Prodavcu u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko kupac nakon prijema pošiljke utvrdi da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, dužan je da u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, putem e-maila sales@ho3.rs obavesti Prodavca o nedostacima. Na dalji postupak po reklamaciji se primenjuju odredbe ovog člana i relevantne odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

Za uvažene reklamacije zbog nesaobraznosti Proizvoda, Prodavac snosi sve troškove transporta.

Član 10.

Zamena robe

Kupac može kupljeni Proizvod zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen a troškove vraćanja snosi Kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Prodavac će zameniti Proizvod za drugi po želji kupca pod uslovom da takav zamenski proizvod Prodavac ima na stanju, uz eventualnu doplatu od strane Kupca ili vraćanje razlike u ceni Kupcu. U slučaju nemogućnosti zamene, Kupac ima pravo na odustanak od ugovora u smislu odredbi iz narednog člana ovih Opštih uslova i u smislu relevantnih odredbi Zakona o zaštiti potrošača.

 Član 11.
Odustajanje od ugovora

U skladu sa primenljivim propisima, Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu. Rok za odustajanje je 14 dana od dana isporuke robe, bez navođenja razloga.

Odustankom od ugovora kupac se oslobađa svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.

Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na email adresu sales@ho3.rs. Obrazac izjave o odustanku možete naći na sledećoj internet stranici www.ho3.rs, i potrebno je da Kupac navedeni popunjeni obrazac dostavi Prodavcu na navedenu mejl adresu sales@ho3.rs, što će Prodavac potvrditi Kupcu slanjem mejla sa potvrdom na dostavljenu mejl adresu Kupca.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao izjavu o odustanku. Proizvodi moraju biti vraćeni Prodavcu na sledeću adresu:

HOUSE OF 3 MEDIA D.O.O. BEOGRAD – NOVI BEOGRAD, na adresu Jurija Gagarina br. 209, 11070 Beograd (Novi Beograd), sa napomenom „Odustanak od ugovora“.

Vraćanje proizvoda kupljenih putem Internet prodavnice je moguće isključivo i samo na navdenu adresu.

Troškove vraćanja proizvoda u slučaju odustanka od ugovora snosi Kupac.

Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni (odnosno mogu biti korišćeni samo u smislu da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda), neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu.

Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustajanje, proizvod se više ne moze vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju (odnosno mogu biti korišćeni samo u smislu da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda) i u originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti pripadajuća dokumentacija uključujući, bez ograničenja, i originalni račun.

Kupac je odgovoran za umanjenu vrednost Proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja Proizvodima na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Član 12.
Povraćaj sredstava
Prodavac će izvršiti povraćaj sredstava tek nakon što dobije Proizvode koji se vraćaju, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Trgovac se obavezuje da kupcu vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, i povraćaj će vršiti koristeći ista sredstva plaćanja koja je Kupac koristio u prvobitnoj transakciji.

Ukoliko je roba koja se vraća usled odustanka od ugovora plaćena nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, sredstva će se vratiti na račun korisnika kartice.

Troškove vraćanja robe i novca snosi Kupac.

Po prijemu Proizvoda, Prodavac će utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom Kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, Prodavac može odlučiti da odbije vraćanje cene i da proizvod vrati na trošak Kupca.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, HOUSE OF 3 MEDIA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Dina, VISA, Master, UnionPay metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 13.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor (odnosno spor koji može proizaći iz ugovornog ili vanugovornog odnosa između Kupca i Prodavca) može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

Kao Prodavac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies. 

Postupak pred telom može da pokrene Kupac samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor Prodavcu.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Član 14.
Zaštita privatnosti korisnika
Sve informacije vezane za zaštitu privatnosti korisnika možete pročitati u okviru Politike privatnosti na sajtu www.ho3.rs.

Član 15.
Završne odredbe
Na sva pitanja u vezi sa kupoprodajom robe putem sajta www.ho3.rs koja nisu uređena ovim Uslovima prodaje primenjivaće se odredbe važećih zakona u Republici Srbiji.

Ugovorne strane će nastojati da sva eventualna sporna pitanja reše mirnim putem, a ukoliko to ne bude moguće, takav spor će rešiti pred stvarno i mesno nadležnim sudom u Srbiji u smislu relevantnih propisa.

Trgovac zadržava pravo da ove Uslove prodaje menja bez prethodne najave, uz objavu na sajtu www.ho3.rs.

Prodavac i Kupac su saglasni da će ovi Opšti uslovi regulisati sve kupoprodaje u vezi Proizvoda putem Internet prodavnice.

Ovi Opšti uslovi primenjuju se na svaku prodaju koju izvrši Prodavac preko Internet prodavnice.

Internet prodavnica je osnovana i posluje u skladu sa pravom Republike Srbije. Kupci koji odluče da pristupe i koriste Internet prodavnicu, sa lokacija koje su izvan Republike Srbije čine to na sopstvenu inicijativu i rizik, i snose odgovornost za usklađenost sa relevantnim lokalnim zakonima.

 

Pristupanjem i korišćenjem Internet prodavnice Kupac se saglašava i pristaje u potpunosti na odredbe ovih Opštih uslova u potpunosti.

Prilog 1 ovih Opštih uslova je Obaveštenje za Kupce u smislu Zakona o zaštiti potrošača.     

 

 

SAGLASNOST

KUPAC OVIM PUTEM POTVRĐUJE DA JE PROČITAO I RAZUMEO SVE GORE POMENUTE ODREDBE I USLOVE IZ OVIH OPŠTIH USLOVA PRODAJE PUTEM INTERNET PRODAVNICE I DA PRIHVATA DA ODABIROM „ACCEPT“/“PRIHVATAM“ DUGMETA I/ILI KORIŠĆENJEM INTERNET PRODAVNICE DA USLOVI OVIH OPŠTIH USLOVA POSTAJU OBAVEZUJUĆI ZA NJEGA.