Pravi ili lažni, preporod je u toku
Godinu dana nakon što je trend „mobwife“ izumro, očigledno se vraća sa kontroverznim povratkom koji ostaje, kako se čini, netaknut, ali i izaziva zabrinutost. Ono što je inicijalno zamišljeno kao brz uvid u paparaco snimke zimske mode pretvorilo se u pravi „Best of Furvival“ karusel – slučajno.
Fokusiranje na stilove Après Ski u Aspenu otkrilo je zbunjujuću popularnost nečega što je nekada bilo, a sada više nije živo – sa svima, od Belle Hadid do Mariah Carey, koji su ga ponovo oživeli.
Predikcija koja se obistinila – životinjski krzneni predmeti su (još uvek) u modi. Toliko da je zaslužilo vlastitu, zasebnu istragu u mnogim, brojnim slučajevima nedavnih, krznenih celebrity pojavljivanja.
@haileybiebersbr Hailey Bieber is seen out for coffee in Aspen, Colorado. (January 17) #haileybieber #paparazzi #aspen ♬ original sound - 🎧
Gospođa Bieber i sestre Jenner, na primer, izgledaju posebno očarane, noseći, kako sam počeo da mislim, svaki put različite vrste, za svaki dan u nedelji.
„Šta imaju zajedničko Kyli-no koktel veče i Hailey-in izlazak po kafu?“, možda ste pitali. Ding Ding Ding! Pogodili ste. I sigurno je tražila ovseno mleko.
Dakle, bez obzira da li su pravi ili ne, kragne i šeširi, elegantni kaputi, kao i udobne jakne sa puff efektnim detaljima – svi su ukrašeni, ako ne i potpuno prekriveni – pahuljastim vlaknima.

I koliko god da neko može da smatra ovaj trend klišeom u kontekstu zimskih sportskih resorta, treba znati da je (lažno) krzno već dugo prešlo put od vrhova planina Kolorada do ulica Milana, Njujorka i Pariza.
Zapravo je prilično jednostavno: Ovaj materijal je prisutan doslovno oduvek, sa verzijama koje su se pojavile kroz sve decenije – od naših dana provedenih u pećinama, preko viktorijanske ere, pa sve do boho stila, „eklektičnih deda“ i još mnogo toga; uvek je bio korišćen da signalizira određeni osećaj opulencije, bogatstva i svetovnosti, a potom da odražava prošle, romantizovane estetske ideale.
Iako je prošlo mnogo godina otkako su visoki akteri poput Keringa oprostili od pravog krzna, veganska moda je još uvek relativno mlada, a percepcija potrošača bila je prilično promenjiva kroz istoriju.
Postoje argumenti koji tvrde da porast interesa za krzno i njegove sličnosti predstavlja opasnost za dobrobit životinja, bez obzira da li je pravo ili lažno, staro ili novo, veliki brend ili mali. Drugi pak snažno podržavaju nabavku vintage krzna, u ime održivosti i kako bi se odala počast biću koje je bilo žrtvovano.
Ostavite odgovor