Stigao je još jedan celebrity brend lepote koji će možda nadmašiti sve ostale celebrity brendove; nova linija za negu kose Beyoncé, Cécred.
Beyoncé je prvo najavila ulazak u svet lepote prošlog marta, objavivši na Instagramu fotografiju šminke sa gomilom uzoraka laboratorijskih krema i seruma za kosu. Njena objava takođe uključivala je sliku iz detinjstva na kojoj sedi u stolici frizera, zajedno sa ručno napisanom izjavom koja objašnjava post bez opisa.
„Koliko vas je znalo da je moj prvi posao bio pranje kose u maminom salonu? Destiny’s Child je tada počeo, nastupajući za klijente dok su se šišali“, započinje beleška. „Videla sam iz prve ruke kako načini na koje negujemo i slavimo kosu mogu direktno uticati na naše duše… Naučivši mnogo tokom tog puta sa kosom, uvek sam sanjala da nastavim njeno nasleđe. Sada jedva čekam da doživite ono što sam stvarala.“



Devet meseci kasnije, Beyoncé je odlučno pokrenula novi projekat. „Kosa je sveta. Putovanje počinje 20. februara. Posetite CECRED.COM“, napisala je zvezda u opisu kampanjskog videa koji najavljuje proizvode. Iako možda deluje da ova najava dolazi iznenada, Beyoncé nije stranac u svetu lepote, ranije je izdala svoj parfem pod imenom „Heat“ 2010. godine, a služila je i kao ambasadorka brenda za L’Oreal Paris 2008. godine. Poslednja stvar koju je zvezda izbacila za beauty svet bio je miris „Ce Noir“.
Možda i najvažnija stvar je da Cécred predstavlja više od samo brenda lepote – to je platforma preko koje Beyoncé širi svoju poruku ljubavi, otpornosti i osnaživanja. Putem zanimljivih marketinških kampanja, humanitarnih inicijativa i različitih programa zajednice, Cécred nastoji da podigne i inspiriše pojedince širom sveta, podstičući osećaj jedinstva i pripadnosti unutar beauty zajednice i van nje.
Sa predstojećim lansiranjem, kraljica renesanse se pridružuje ogromnoj grupi poznatih ličnosti koje se hvale svojim beauty brendovima (Rihanna, Lady Gaga, Selena Gomez, Brad Pitt i Tracee Ellis Ross, samo su neka od poznatih imena u svetu šminke, nege kože i kose). Burnout poznatih u svetu lepote je stvaran, ali kada Beyoncé lansira bilo šta, to je uvek nekako posebna priča. Ono što je sigurno je da fanovi širom sveta obeležavaju svoje kalendare za 20. februar, jer Cécred dolazi!
-Damjan Jugović
Ostavite odgovor