Sigurni smo da ti različite vrste UGG čizmi uveliko „iskaču iz frižidera“, ali ovaj popularni brend ne planira da stane. U novoj kampanji Seth Rogan, zajedno sa svojim novim krznenim drugarom- „Abominable UGGman“, je postao zaštitno lice kampanje The Elder Statesman x UGG.
Na slikama vidimo Rogena i njegovog krznenog drugara kako opušteno borave u kamperskom radnom prostoru noseći razne komade iz ove zajedničke kolekcije. Na jednoj slici, glumac koji je takođe i majstor keramike, sedi za svojim točkom za oblikovanje gline sa šarenom maskotom dok nosi plišane patchwork papuče iz kolekcije; a na drugoj slici, Rogen ispija piće iz konzerve prekrivene vunom, obučen u prugasti bade mantil i plave papuče.
Istaknut je glumčev „hir“ za keramikom, a kampanja će takođe osvetliti rad niza drugih kreativaca, uključujući umetnicu perlica Jaime Gerin, staklorezca Cedrica Mitchella, tekstilnog umetnika Sesan i tvorca dasaka za surfanje Kylea Albersa, kako bi ilustrovali umetnički duh kolekcije.
Kreirana za sezonu jesen/zima 2023, kolekcija The Elder Statesman x UGG spaja opušteni stil jednog brenda, sa prepoznatljivom udobnom estetikom drugog brenda u okviru šest šarenih komada. Tu su brojni dobro poznati komadi obuće, uključujući modele Tasman X, Ultra Mini Boot i papuče s potpisom UGG. Pored toga, kolekcija obuhvata i niz dodatnih detalja, kao što su čarape od kašmira, patchwork ranac i šešir.
Kolekcija The Elder Statesman x UGG će biti dostupna na web prodavnicama oba brenda od 13. oktobra.
-Damjan Jugović
Ostavite odgovor