Lewis Hamilton je novi ambasador Lululemona
Kada govorimo o sportistima sa istančanim modnim stilom, Lewis Hamilton zauzima posebno mesto. Dok se mnoge njegove kolege oslanjaju na stiliste i modne savetnike, Hamilton suvereno vlada svetom mode, jednako kao i stazama Formule 1. Sada, nakon što je započeo novo poglavlje u karijeri sa Ferrari-jem, Hamilton je imenovan za globalnog ambasadora brenda Lululemon. Da, to je onaj brend kojeg najčešće povezujemo sa preskupom opremom za treniranje namenjenu ženama.
Predstojeća 2025. godina biće jedna od najuzbudljivijih u Hamilton-ovoj karijeri. Osim što će voziti za Ferrari, u maju će biti jedan od domaćina prestižnog događaja Met Gala, a očekuje ga i filmska premijera F1 spektakla u režiji Joseph-a Kosinskog, gde je angažovan i kao producent. Sve to dešava se u prvih šest meseci godine, a Hamilton ne krije uzbuđenje. „Osećam se kao dete pred Božić“, priznao je jednom prilikom.
Iako je Lululemon poznat po sportskoj odeći, Hamilton priznaje da nije bio svestan da brend proizvodi i mušku kolekciju. „Iskreno, nisam znao da imaju mušku liniju. Uvek sam mislio da je to brend za žene“, kaže kroz osmeh. No, nakon što je isprobao komade, postao je uveren u kvalitet. „Dok sam trčao i radio vežbe, osećao sam svaki detalj materijala. To je ključno – osećaj koji odeća pruža na telu.“
„Lululemon proizvodi su zaista visokog kvaliteta, izgledaju fantastično i na kraju pružaju performanse koje mi trebaju“, rekao je Hamilton u saopštenju. „Uzbuđen sam što ću sarađivati sa brendom koji usvaja holistički pristup wellnessu. Zajedno želimo da inspirišemo zajednicu da postanu najbolja verzija sebe.“
U kampanji za Lululemon Hamilton se pojavljuje u besprekorno stilizovanim sportskim kombinacijama, a njegov prepoznatljiv pečat su – majice bez rukava. „Silueta je bitna. Volim da sve izgleda skladno, čak i dok treniram“, objašnjava on.
Tokom poslednjih nekoliko godina, Lululemon je radio na širenju asortimana van joga/trening opreme — posebno u muškoj kategoriji — sa visokoperformantnim fitnes opremama i ultra udobnom svakodnevnom odećom. Brend je sarađivao sa drugim velikim muškima sportistima, od DK Metcalf-a, Francesa Tiafoe-a do Maxa Home, ali ovo je njihov prvi ulazak u svet motorsporta. Svakako, bolju osobu nisu mogli da izaberu.
Hamilton već ima sopstvenu modnu liniju Plus 44, a prošle godine ostvario je saradnju sa Kim Jones-om i Dior-om, lansirajući ekskluzivnu kolekciju. „Rad sa Kimom bio je fantastično iskustvo. On je genije u svetu mode“, kaže Hamilton, otkrivajući da su već u toku pregovori za novu kolekciju, koja bi mogla biti poslednji Jones-ov projekat pre odlaska iz Dior-a.
Ambicije britanskog vozača u modnom svetu ne prestaju tu. „Film i moda su oblasti koje me najviše privlače nakon završetka trkačke karijere“, izjavio je ranije za GQ. Iako je svestan da mu predstoji dug put do pozicije kreativnog direktora bilo kog brenda, strpljivo uči i gradi svoje ime u modnoj industriji. „Ovo je kao praksa za mene – svaki korak je važan, i nadam se da ću jednog dana moći da preuzmem ceo kreativni proces.“ Složićemo se da trenutno nema bolje obučenog muškarca na planeti od njega, a ova saradnja dokazuje da je svetla modna karijera tek pred njim.
Sa Formulom 1, modom i filmskom industrijom u fokusu, 2025. bi mogla biti najuzbudljivija godina u karijeri Lewisa Hamiltona. Jedno je sigurno – bez obzira na stazu ili crveni tepih, njegov stil ostaje besprekoran.
Ostavite odgovor