U srcu sportske revolucije stoji jedan brend koji ne prati trendove, već ih stvara – Under Armour! Bez obzira da li si sportski fanatik ili modni avanturista, ovo je brend koji te poziva da pomeriš granice i da izraziš svoju autentičnost.
Under Armour se ističe po inovacijama, performansama i posvećenosti podizanju sportskog iskustva na novi nivo. Ovaj brend je pravi partner u postizanju vrhunskih rezultata i prevazilaženju sopstvenih granica. Baš kao što je prikazano i u različitim delovima filma „Fast and Furious“ gde The Rock (Dwayne Johnson) nosi baš Under Armour.
A sada, Under Armour je online! Poznati brend sportske odeće, obuće i opreme sada je dostupan i na sajtu u Srbiji, gde možeš pronaći sve što ti je potrebno. Vreme koje bi potrošio/la u šopingu možeš da iskoristiš na treningu, osim ako šoping nije tvoj kardio… Ipak, na samo klik od tebe, na njihovom web sajtu, imaš čitavu Under Armour ponudu koja ti nikada do sad nije bila bliža!
Ali da krenemo od početka priče Under Armour brenda, jer kako oni kažu: „SVI MORAJU DA SE VRATE SVOJIM KORENIMA U NEKOM TRENUTKU I PODSETE SE KO SU.“
1996. su izbacili majicu koja je započela istoriju. Majica koja je bila: mekana, uska, a rastegljiva i što je najvažnije, majica koja je brže neutralisala znoj od bilo kog proizvoda u tom trenutku, omogućila je sportistima/kinjama da ostanu hladni, suvi i lagani.
Kada pomislimo na Under Armour, prva stvar koja nam pada na pamet su tehnologija i inovacije. Njihova posvećenost istraživanju i razvoju rezultirala je stvaranjem naprednih materijala koji pružaju vrhunsku udobnost i performanse. 1997. godine na red dolazi majica koju i danas možeš videti u svakoj teretani. Nakon što su ispunili obećanje o održavanju hladnoće sa HeatGear® prvom majicom, Under Armour je predstavio svoj sada čuveni materijal ColdGear®, koji sportistima/kinjama omogućava da ostanu topli, suvi i lagani u hladnim uslovima, a zatim i AllSeasonGear®, koji omogućava udobnost u ekstremnim uslovima. Ovi komadi su po našem mišljenju pravi MUST HAVE u kojoj god boji da ih uzmeš. A baš ovu majicu nosi Robin Wright u popularnoj seriji „HOUSE OF CARDS“.
Sledeći veliki korak se dešava 2003. godine. Prvi nacionalni televizijski oglas kompanije Under Armour, sada legendarna reklama pod nazivom „Zaštitite ovu kuću“ (Protect this house), imala je u glavnoj ulozi bivšeg fudbalskog asa Univerziteta Marylanda, Erica „Big E“ Ogbogua. Ova reklama je uspostavila Under Armour kao autentičan i prepoznatljiv glas za naredne generacije, te je uvela koncept „VOLJA“ (WILL), teme koja ostaje neizbrisiv deo DNK ovog brenda i danas. Ovo je poziv da deluješ i podsećanje da je svaki trenutak prilika za prevazilaženje samog sebe. Bilo da si profesionalni sportista ili rekreativac, Under Armour podržava tvoje ambicije i pomaže ti da ostvariš svoje ciljeve.
2006. Under Armour je zakoračio u oblast obuće sa lansiranjem svoje prve linije kopački za američki fudbal. Brend je zauzeo udeo od 23 posto na tržištu u svojoj prvoj godini i postao je zvanični dobavljač obuće za NFL. Nakon ovoga, kreće u proizvodnju patika i za ostale sportove.
Zatim, 2015. dolazimo do najveće digitalne zajednice za fitnes i wellness na svetu. Zajedno sa aplikacijama MapMyRun, Endomondo i MyFitnessPal uspeli su da postanu broj 1 u ovom polju.
2020. idu korak dalje osnivajući „Curry“. U saradnji sa NBA šampionom i MVP-om Stephen Curry-em, najavljuju stvaranje i lansiranje Curry Brend-a, brenda posvećenog boljim performansama sa misijom da osigura da svaki mladi čovek ima jednak pristup sportu.
Ono što izdvaja Under Armour od drugih brendova je i estetika njihovih proizvoda. Moderni dizajn i pažljivo osmišljeni krojevi čine njihovu odeću privlačnom ne samo zbog funkcionalnosti, već i zbog stila. Bez obzira da li ste ljubitelj klasičnih ili urbanih sportskih lookova, Under Armour ima širok spektar proizvoda koji će zadovoljiti tvoje potrebe.
A sada imamo globalni web sajt na kome pružaju novo iskustvo kupovine. Novi Under Armour online sajt je pravo blago za sve zaljubljenike u sport i aktivan život. Na jednom mestu, ovaj sajt pruža pristup vrhunskom asortimanu proizvoda, uključujući najnovije kolekcije, najtraženije artikle, i naravno, posebnu outlet ponudu koja će obradovati ljubitelje povoljnih cena. A za porudžbine iznad 6.000 dinara dostava je besplatna. Vizija brenda je da te inspiriše sa rešenjima performansi, za koje nisi ni znao da ti trebaju, a danas ne možeš bez njih. E isto tako je i sa njihovim sajtom!
-Damjan Jugović
Ostavite odgovor