Potkošulja je ponovo IT komad
Zvanično je: živimo u eri TANK TOP-a, u narodu poznatijeg kao potkošulja i to treću sezonu za redom. Vruća tema, kod skoro svih svetskih dizajnera su postale kratke majice, bez rukava, kojima daju glavne uloge u novim kolekcijama i na revijama, ali sada su bele majice bez rukava preplavile i ulice i postale IT komad za sve.
Ova vrsta majice, prvi put je postala popularna, kada je devedesetih godina, na pisti Helmut Langa, prošetala Kejt Mos. Nakon nje mnoge zvezde su odlučile da od tank topa naprave planetarno popularan komad, koji je postao obeležje stila tog perioda. 30 godina kasnije istorija se ponavlja.
Na čelu ove groznice nalaze se brendovi Bottega Veneta i Prada, koji su na prošlogodnišnjem fashion weeku odlučili da ovoj vrsti majice daju novi život. I tako, potkošulja uvodi novu eru stila. Skoro da ne postoji brend, koji svoju reinterpretaciju majice nije pustio niz pistu, a kako je krenulo, čini se da ćemo je gledati još dugo.
Suptilno i minimalistički, ali provokativno i seksi- upravo je ovo savršen opis za ovaj popularni komad odeće. Ide uz sve, od klasičnih farmerki, preko zanimljivih suknji, do elegantnih odela. Ovaj komad je toliko jednostavan i lak za kombinovanje, da skoro ne možeš da pogrešiš sa njim, kada ga ubaciš u svoj outfit.
Nedavno se na TikToku pojavio mini trend gde su ljudi pokušali da preimenuju ovaj komad u ,,wife pleaser”, ali to je kulminiralo povratkom rebraste majice na njen tron, kao ne samo najuniverzalnijeg osnovnog sloja svih vremena, već možda i najboljeg letnjeg ,,gornjeg dela” ikada osmišljenog.
@cody_blanc It’s just so easy to wear this whenever it gets hot here #nyc #fyp #summertime ♬ Doja Cat Attention First Verse - Ben Chatonda 🍉
Anya Taylor-Joy, Jeremy Allen White, Charli XCX, Dua Lipa, Rihanna, Justin Bieber, Emma Corrin i mnogi drugi su skoro nosili isti jednostavan stil na svoj jedinstven način i tako potvrdili da je ova potkošulja MUST HAVE – ultimativni letnji izbor, bez obzira na budžet, stil, ukus ili priliku.
Nije samo cena bila ta, koja je odvraćala prosečnog ljubitelja tank topa od LOEWE-ovih izdanja od 430 dolara i Prada-ine pamučne majice od 995 dolara, mnogi su mislili da je potkošulja ružna i da nikad neće opstati kao trend, međutim, izgleda da se mnogo toga u modi promenilo, pa tako potkošulja i dalje zauzima vrh popularnosti.
Ponovno interesovanje za ove majice, odražava modnu, sve veću, okrenutost sa rodnom fluidnošću, što se ogleda u radu, skoro, svakog brenda na planeti. Naravn da i Zara i H&M is vi drugi imaju svoje verzije, jer kud svi tu i mali Mujo.
E sad, pitanje koje se postavlja je – da li će na zimu ovaj trend da nestane ili će se samo vratiti svojoj prvobitnoj svrsi, da bude potkošulja, koja štiti bubrege od hladnoće.
Ostavite odgovor