Glasine su istinite: Lana Del Rey je nova SKIMS devojka! Omiljena girl core na internetu dobila je novo angažovanje kao zaštitno lice za SKIMS-ovu kolekciju za Dan zaljubljenih, složićemo se – Kim K opet prešla igricu.
Ranije ove nedelje, fanovi su primetili da se Lana, koja retko objavljuje stvari o brendovima i proizvodima, obratila na Instagram Storiu sa slikom SKIMS kutije. „Warning: things are about to get crazy… For a long time“, napisala je u opisu objave. Posebno promišljeni obožavaoci su takođe primetili da je Lana počela pratiti brend, kao i njegovu veoma poznatu osnivačicu na Instagramu što do ove kampanje nije bio slučaj.

Znali smo da Kim vredno i pametno radi na svojim kampanjama, ali ovo je next level. Teško je izdvojiti se u moru reklama, posebno kada je u pitanju Dan zaljubljenih i srca u svim dimenzijama, koja viđamo na svakom ćošku. Ali uzeti Lanu, kojoj je bukv svaka pesma o nekoj ljubavnoj romansi, znači ili je zaljubljena i srećna ili je raskinula pa je tužna, je pravi potez. Svakako je možda i broj jedan kada su u pitanju ljubavne pesme, ma u kom segmentu one bile, tako da je bukvalno rođena za ovu kampanju. Najbolje od svega je što proizvodi iz ove kolekcije prate čitav vajb i estetiku Lane i samu „atmosferu“ koju ona propagira.
Fotografije kampanje, snimljene od strane britanske fotografkinje Nadia Lee Cohen, prikazuju Del Rey obučenu u SKIMS svakodnevne essentials, uključujući najprodavaniji Fits Everybody bodysuit, set za spavanje s printom srca, potpuno novu haljinu Woven Shine i još mnogo toga. Ove godine, ponuda za Dan zaljubljenih brenda proširena je na preko 29 limitiranih kolekcija donjeg veša, setova za spavanje i odeće za opuštanje i uživanje. Kolekcija će biti dostupna za kupovinu na SKIMS web-sajtu i odabranim prodavnicama, počev od 23. januara.


Del Rey, čiji je najnoviji album „Did You Know That There’s a Tunnel Under the Ocean Blvd“ dobio pet nominacija za Gremi nagrade, pridružuje se rastućem broju „A-list“ zvezda koje se pojavljuju u uzbudljivim reklamama brenda, a ova je po našem mišljenju jedna od boljih reklama.
-Damjan Jugović
Ostavite odgovor