Huda Beauty lansira novi podcast i kolekciju šminke
Huda Kattan, osnivačica brenda Huda Beauty i jedna od najuticajnijih ličnosti u svetu lepote, poznata je po proizvodima za lepotu visoke kvalitete, ali u životu ništa ne ulepšava. Oduvek je bila iskrena o svojim nesigurnostima, izazovima u braku i pritiscima industrije, a sada taj pristup proširuje novim podcastom Huda Hotline. Lansiran nedavno, ovaj format pruža sirov i autentičan uvid u uspone, padove i lekcije koje su oblikovale njen put. Kattan kroz razgovore sa publikom otvara teme ambicije, neuspeha i politike lepote, dok slušaocima nudi savete u stilu ,,drage Savete”.
Paralelno sa podcastom, lansirala je i novu kolekciju Ube – električno-ljubičasti asortiman dizajniran prvenstveno za srednje i tamnije tonove kože. Industrija lepote decenijama je favorizovala svetlije nijanse, a Kattan smatra da je vreme da se to promeni. ,,Obično ne možeš da napraviš veliku stvar u industriji, osim ako ne stvoriš nešto za svetliju kožu, i mislim da je to sranje“, izjavila je, ističući da je Ube osmišljen upravo kako bi dokazao suprotno. Iako su proizvodi naišli na sjajne reakcije i kod osoba sa svetlijim tenom, fokus je bio na stvaranju kolekcije koja će osnažiti one koji su često zanemareni u standardnim ponudama brendova sa tamnim tonovima kože.
Autentičnost je ključna reč u Hudinom pristupu – ne samo u kreiranju proizvoda, već i u njenom javnom delovanju. Retka je osoba u industriji lepote koja se ne libi da govori o politici, a njena podrška Palestini donela joj je i određene posledice, uključujući shadowban na Instagramu. Ipak, smatra da je glas javnih ličnosti važan za društvena pitanja i da ćutanje iz straha ne sme biti opcija.
Kada je reč o razvoju proizvoda, Kattan ne veruje u praćenje tržišnih trendova zarad profita, već se oslanja na instinkt i uzbuđenje koje oseća kao potrošač. ,,Ako bih razmišljala kao poslovna osoba, nikad ne bih napravila Ube – preveliki je rizik i loša ideja“, priznaje. Upravo ta strast i spremnost da preispita industrijske norme učinili su njen brend jednim od najautentičnijih na tržištu.
Sa Huda Hotline i Ube kolekcijom, Kattan još jednom pomera granice – bilo da se radi o inkluziji u lepoti, otvorenim razgovorima o nesigurnostima ili zauzimanju stava u svetu gde je neutralnost često sigurniji izbor.
Ostavite odgovor